N A K L A D A

 

KNJIGE “EDO”

• Poslovni priručnici Naklade EDO za posao, dom i školu • POPUST do 600,00 kn

       
    UVOD    
    O VAŠEM NAKLADNIKU  
  NAŠA IZDANJA  
 

1

POSLOVNO KOMUNICIRANJE & POSLOVNI BONTON  
 

2

101 SAVJET U T. I U. POSLOVANJU  
 

3

Novi SUVREMENI BONTON  
 

4

MARKETING GERILA  
 

5

SVE ŠTO PODUZETNIK TREBA ZNATI  
 

6

MARKETING iz dana u dan  
 

7

ODNOSI S JAVNOŠĆU  
 

8

POSLOVNA TAJNICA  
 

9

KAKO SE (SAMO) ZAPOSLITI  
 

10

UMIJEĆE TELEFONIRANJA & TELEMARKETING  
 

11

ODNOSI S POTROŠAČKOM JAVNOŠĆU U TRGOVINI  
 

12

DOBAR IMIDŽ  
 

HRVATSKE NARODNE JUNAČKE PJESME  
    KAKO NARUČITI  
    KONTAKT  
    EDO SEMINARI  
 
KLIKNITE NA SLIČICU
 

POSLOVNO KOMUNICIRANJE & POSLOVNI BONTON 101 SAVJET U T. I U. POSLOVANJU
Novi SUVREMENI BONTON MARKETING GERILA
SVE ŠTO PODUZETNIK TREBA ZNATI MARKETING iz dana u dan
ODNOSI S JAVNOŠĆU POSLOVNA TAJNICA
kako umijece
ODNOSI S POTROŠAĆKOM JAVNOŠĆU HRVATSKE NARODNE JUNAČKE PJESME starijih razdoblja
DOBAR IMIDŽ

POSLOVNO KOMUNICIRANJE & POSLOVNI BONTON

Eduard Osredečki

“POSLOVNO KOMUNICIRANJE & POSLOVNI BONTON”

Uvod u korporativni protokol

Prva takva hrvatska knjiga. Svojevrsni poslovni protokol: ono što bi svatko zaposlen trebao znati o tome kako pravilno komunicirati, pisati, voditi poslovne razgovore, kako se ponašati u raznim situacijama – ukratko kakav je bonton koji utječe na poslovni uspjeh i razvoj poduzeća.

Opširnije o knjizi... 

na početak stranice početak stranice

Eduard Osredečki

“101 SAVJET U TRŽIŠNOM I UREDSKOM POSLOVANJU &

 

Renata Fox

BUZZWORDS/ ZUJALICE”

Ovaj priručnik na popularno-stručni način donosi prikaz 101 teme iz područja suvremenog poslovanja. Ujedno objašnjava niz poslovnih pojmova, a donosi i kratke primjere slučajeva iz poslovanja europskih i američkih kompanija. Lako se čita, jer svako poglavlje (naslov) zauzima jednu stranicu lapidarnog teksta. Za sve dobne i obrazovne skupine poslovnih ljudi, za one koji se spremaju da to uskoro postanu, te za izobrazbu u obvezatnom i dopunskom školovanju. U drugom dijelu, po prvi put kod nas, objašnjavaju se riječi iz poslovnog žargona engleskog jezika, tzv. buzzwords - zujalice.

Opširnije o knjizi... 

101 SAVJET U T. I U. POSLOVANJU
na početak stranice početak stranice

Novi SUVREMENI BONTON BONTON

Eduard Osredečki

“Novi SUVREMENI BONTON”

Kompletan priručnik za mladež i odrasle

 

Ovim već 10. najkompletnijim i najpopularnijim našim izdanjem o lijepom ponašanju za staro i mlado obuhvaćena su najvažnija područja svagdanjeg života u raznim situacijama: u kući, društvu i izvan kuće.

ZA DOM, ŠKOLU I POSAO: NEZAMJENJIVI I OBVEZATNI OBITELJSKI PRIRUČNIK – SVOJEVRSNA BIBLIJA SVAGDANJEG ŽIVOTA: ZA POŠTOVANJE U DRUŠTVU I UGLED U ŽIVOTU.

“Ako želimo naučiti kako biti uspješan u životu, kako biti član zapadne kulturne zajednice, pročitajmo ovu knjigu i saznat ćemo mnoge korisne sitnice koje čine život.” (Ivana Sabol, prof.)

Opširnije o knjizi... 

na početak stranice početak stranice

Jay Conrad Levinson

MARKETING GERILA”

O tajnama kako ostvariti veliku zaradu kroz Vaše malo poduzetništvo

Ovaj poslovni priručnik, koji je doživio senzacionalni uspjeh u SAD, sada prvi put predstavlja hrvatskoj javnosti korisne sadržaje koji se, vremenski i konceptualno, uklapaju u našu poslovnu stvarnost. Kako piše u podnaslovu ovitka, ovo je knjiga koja nas podučava "tajnama kako ostvariti veliku zaradu kroz malo poduzetništvo". Dakle, knjiga za poslovne ljude, koji djeluju poput gerile s velikim učinkom da bi je pročitali i mali i veliki poduzetnici. Levinson, koji se i sam smatra "gerilcem", na brojnim primjerima potvrđuje svoj nauk temeljen vlastitom i tuđom uspješnom praksom, a što možete primijeniti i u svom poslu.

Opširnije o knjizi...

MARKETING GERILA
na početak stranice početak stranice

SVE ŠTO PODUZETNIK TREBA ZNATI

Više autora

SVE ŠTO PODUZETNIK TREBA ZNATI”

Od naših najuglednijih stručnjaka iz područja tržišnog poslovanja: o poslovnoj psihologiji, istraživanju marketinga, o franšizingu, o lizingu, o malom poduzetništvu, o tržišnoj strategiji kakvoće prehrambenih proizvoda, o sustavu i novim ISO normativima kvalitete, o tv-propagandi, o suradnji s medijima. Jedina knjiga na našem tržištu, koja sadrži toliko važnih tema u jednoj cjelini i na jednome mjestu.

Opširnije o knjizi...

na početak stranice početak stranice

Eduard Osredečki

“MARKETING iz dana u dan”

Uvod u svagdanji marketing na licu mjesta

 

Priručnik demistificira filozofiju marketinga, pa tako teorija i praksa marketinga postaju pristupačni svim slojevima čitateljstva. Tome doprinosi jednostavan, razumljiv jezik i primjeri iz marketinške prakse, koji mogu poslužiti kao modeli za inspiraciju sadašnjim i budućim poduzetnicima.

Opširnije o knjizi... 

MARKETING iz dana u dan
na početak stranice početak stranice

ODNOSI S JAVNOŠĆU

Eduard Osredečki

“ODNOSI S JAVNOŠĆU”

Sve što biste trebali znati o osnovama odnosa s javnošću

Prvi hrvatski priručnik o odnosima s javnošću iz pera osnivača glavne Hrvatske udruge za odnose s javnošću/ PR Croatia. Knjiga objašnjava ne samo što su odnosi s javnošću/ PR, koji je njihov doprinos organizaciji poslovanja, kako utječu na tržište, kako djeluju na razne vrste javnosti - nego i kako ih organizirati u poduzeću, ustanovi, te kakva je uloga djelatnika u tom procesu.

Opširnije o knjizi...

na početak stranice početak stranice

Eduard Osredečki

“POSLOVNA TAJNICA”

Priručnik za tajnice i svagdanje uredsko poslovanje

 

Za tajnice u modernom poduzetništvu i javnim djelatnostima. Sve što tajnica mora znati o svom poslu u radu sa strankama i sudjelatnicima, te kao suradnica direktora/ravnatelja i samostalna poslovna osoba. O normama pisanja (mali pravopis), kulturi izražavanja i ophođenja, o radu na kompjutoru, samozapošljavanju (tajnica "na iznajmljivanje") i dr.

Opširnije o knjizi...

POSLOVNA TAJNICA
na početak stranice početak stranice

DA

Eduard Osredečki

"KAKO SE (SAMO)ZAPOSLITI"
220 savjeta o tajnama zapošljavanja

Prva najpotpunija  hrvatska knjiga o (samo)zapošljavanju. Sve o brojnim tajnama zapošljavanja o kojima do sada niste imali gdje pročitati ili saznati. Knjiga je pisana za naše prilike i probleme glede nalaženja posla, tj. za sve one koji namjravaju pronaći posao prema svojoj želji, mogućnostima i sposobnostima. Korisna podjednako i za kandidate i njihove poslodavce.

Opširnije o knjizi...

na početak stranice početak stranice
 

Eduard Osredečki

"UMIJEĆE TELEFONIRANJA & TELEMARKETING"
Kako telefonom uspješno komunicirati u poslovnom i privatnom životu

Naša prva cjelovita knjiga iz ovog područja na hrvatskom tržištu govori jednostavnim i razumljivim načinom o načelima pravilnog telefoniranja, o ponašanju u novoj telefonskoj kulturi, te kako "poslovno telefoniranje pretvoriti u novac".

Opširnije o knjizi...

UMIJECE
na početak stranice početak stranice
 

DA

Eduard Osredečki

"ODNOSI S POTROŠAČKOM JAVNOŠĆU U TRGOVINI"
Prilozi za suvremenu kulturu komuniciranja u maloprodaji

Prva naša knjiga koja pokriva važno područje odnosa trgovine i potrošačke javnosti. Osnovna poruka priručnika odnosi se na kulturu komuniciranja u trgovini te ponašanju prema kupcima-potrošačima i korisnicima usluga.

Opširnije o knjizi...

na početak stranice početak stranice
 

Adam Charles Abbot

"DOBAR IMIDŽ" &

 

Eduard Osredečki

HRVATSKA: STARI-NOVI BREND POD EUROPSKIM NEBOM
Sve o tome kako ostvariti pozitivnu poslovnu i osobnu sliku u odnosima s javnošću

Priručnik obrađuje temu imidža u području odnosa s javnošću. Autor A.C.Abbot sustavno razmatra ovaj predmet i uz znanstveni pristup daje slikovite i zanimljive primjere iz povijesti slučaja.
Drugi dio knjige, "HRVATSKA: Stari-novi brend pod europskim nebom", je nezavisni dodatak u posrednoj vezi s pojmom imidž. Autor prolazi kroz najvažnije epohe hrvatske povijesti - od kneza Trpimira do naših dana i na lako shvatljiv način obrazlaže kako se hrvatski brend čuvao, branio i ostvarivao svoj legitimitet u povijesno-pravnoj osobi Hrvatskog sabora.

Opširnije o knjizi... 

DOBAR IMIDŽ & HRVATSKA: STARI-NOVI BREND POD EUROPSKIM NEBOM
na početak stranice početak stranice

DA

DODATNO - RAZNO

"HRVATSKE NARODNE JUNAČKE PJESME starijih razdoblja"
Rijetko divot-izdanje iz biblioteke Slavenska baština u nakladi Hrvatskog štamparskog društva gradišćanskih Hrvata iz Željeznog (Eisenstadta)

Ovo posebno izdanje namijenjeno je svakome tko se želi obavijestiti o autentičnosti izvorne hrvatske epike u kontekstu stvarnih povijesnih zbivanja uz imena najvećih hrvatskih junaka. Herojska povijest našeg naroda, uz izbor najljepših epskih ostvarenja u našim junačkim pjesmama iz davnih vremena.

Opširnije o knjizi...

na početak stranice početak stranice
 

Copyright © EDO d.o.o., Samobor 2008. All rights reserved.
Autorska prava © EDO d.o.o., Samobor 2008. Sva prava pridržana.