|
|
|
|
|

|
Eduard
Osredečki
“POSLOVNO
KOMUNICIRANJE & POSLOVNI BONTON”
Uvod u korporativni protokol
Prva takva
hrvatska knjiga. Svojevrsni poslovni protokol: ono što bi svatko zaposlen
trebao znati o tome kako pravilno komunicirati, pisati, voditi poslovne
razgovore, kako se ponašati u raznim situacijama – ukratko kakav je
bonton koji utječe na poslovni uspjeh i razvoj poduzeća.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
Eduard
Osredečki
“101 SAVJET U TRŽIŠNOM I UREDSKOM POSLOVANJU
&
Renata Fox
BUZZWORDS/
ZUJALICE”
Ovaj priručnik na popularno-stručni način donosi prikaz 101 teme iz područja
suvremenog poslovanja. Ujedno objašnjava niz poslovnih pojmova, a donosi i kratke primjere slučajeva iz poslovanja europskih i američkih kompanija. Lako se čita, jer svako poglavlje (naslov) zauzima jednu stranicu lapidarnog teksta. Za sve dobne i obrazovne skupine poslovnih ljudi, za one koji se spremaju da to uskoro postanu, te za izobrazbu u obvezatnom i dopunskom školovanju. U drugom dijelu, po prvi put kod nas, objašnjavaju se riječi iz poslovnog žargona engleskog jezika, tzv. buzzwords -
zujalice.
Opširnije
o knjizi...
|
|
|
|
 |
Eduard
Osredečki
“Novi
SUVREMENI BONTON”
Kompletan
priručnik za mladež i odrasle
Ovim
već 10. najkompletnijim i najpopularnijim našim izdanjem o lijepom ponašanju za staro i mlado
obuhvaćena su najvažnija područja svagdanjeg života u raznim
situacijama: u kući, društvu i izvan kuće.
ZA
DOM, ŠKOLU I POSAO: NEZAMJENJIVI I OBVEZATNI OBITELJSKI PRIRUČNIK
– SVOJEVRSNA BIBLIJA SVAGDANJEG ŽIVOTA: ZA POŠTOVANJE U DRUŠTVU I
UGLED U ŽIVOTU.
“Ako
želimo naučiti kako biti uspješan u životu, kako biti član zapadne
kulturne zajednice, pročitajmo ovu knjigu i saznat ćemo mnoge korisne
sitnice koje čine život.” (Ivana Sabol, prof.)
Opširnije
o knjizi... |
|
|
Jay
Conrad Levinson
“MARKETING
GERILA”
O
tajnama kako ostvariti veliku zaradu kroz Vaše malo poduzetništvo
Ovaj poslovni priručnik, koji je doživio senzacionalni uspjeh u SAD, sada prvi put predstavlja hrvatskoj javnosti korisne sadržaje koji se, vremenski i konceptualno, uklapaju u našu poslovnu stvarnost. Kako piše u podnaslovu ovitka, ovo je knjiga koja nas podučava "tajnama kako ostvariti veliku zaradu kroz malo poduzetništvo". Dakle, knjiga za poslovne ljude, koji djeluju poput gerile s velikim učinkom
da bi je pročitali i mali i veliki poduzetnici.
Levinson, koji se i
sam smatra "gerilcem", na brojnim primjerima potvrđuje svoj nauk temeljen vlastitom i tuđom uspješnom praksom,
a što možete primijeniti i u svom poslu.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
|
 |
Više autora
“SVE ŠTO PODUZETNIK TREBA ZNATI”
Od naših najuglednijih stručnjaka iz područja tržišnog poslovanja: o poslovnoj psihologiji, istraživanju marketinga, o franšizingu, o
lizingu, o malom poduzetništvu, o tržišnoj strategiji kakvoće prehrambenih proizvoda, o sustavu i novim ISO normativima kvalitete, o
tv-propagandi, o suradnji s medijima. Jedina knjiga na našem tržištu, koja sadrži toliko važnih tema u jednoj cjelini i na jednome mjestu.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
Eduard
Osredečki
“MARKETING iz dana u dan”
Uvod u svagdanji marketing na licu mjesta
Priručnik demistificira filozofiju marketinga, pa tako teorija i praksa marketinga postaju pristupačni svim slojevima čitateljstva. Tome doprinosi jednostavan, razumljiv jezik i primjeri iz marketinške prakse, koji mogu poslužiti kao modeli za inspiraciju sadašnjim i budućim poduzetnicima.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
|
 |
Eduard
Osredečki
“ODNOSI S JAVNOŠĆU”
Sve što biste trebali znati o osnovama odnosa s javnošću
Prvi hrvatski priručnik o odnosima s javnošću iz pera osnivača glavne
Hrvatske udruge za odnose s javnošću/ PR Croatia. Knjiga objašnjava ne samo što su odnosi s javnošću/
PR, koji je njihov doprinos organizaciji poslovanja, kako utječu na tržište, kako djeluju na razne vrste javnosti - nego i kako ih organizirati u poduzeću, ustanovi, te kakva je uloga djelatnika u tom procesu.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
Eduard
Osredečki
“POSLOVNA TAJNICA”
Priručnik za tajnice i svagdanje uredsko poslovanje
Za tajnice u modernom
poduzetništvu i javnim djelatnostima. Sve što tajnica mora znati o svom poslu u radu sa strankama i
sudjelatnicima, te kao suradnica direktora/ravnatelja i samostalna poslovna osoba. O normama pisanja (mali pravopis), kulturi izražavanja i ophođenja, o radu na kompjutoru, samozapošljavanju (tajnica "na iznajmljivanje") i dr.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Eduard
Osredečki
"KAKO SE (SAMO)ZAPOSLITI"
220 savjeta o tajnama zapošljavanja
Prva najpotpunija hrvatska knjiga o (samo)zapošljavanju. Sve o brojnim tajnama zapošljavanja o kojima do sada niste imali gdje pročitati ili saznati. Knjiga je pisana za naše prilike i probleme glede nalaženja posla, tj. za sve one koji namjravaju pronaći posao prema svojoj želji, mogućnostima i sposobnostima. Korisna podjednako i za kandidate i njihove poslodavce.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
|
|
|
Eduard
Osredečki
"UMIJEĆE TELEFONIRANJA & TELEMARKETING"
Kako telefonom uspješno komunicirati u poslovnom i privatnom životu
Naša prva cjelovita knjiga iz ovog područja na hrvatskom tržištu govori jednostavnim i razumljivim načinom o načelima pravilnog telefoniranja, o ponašanju u novoj telefonskoj kulturi, te kako "poslovno telefoniranje pretvoriti u novac".
Opširnije
o knjizi... |
 |
|
|
|
 |
Eduard
Osredečki
"ODNOSI S POTROŠAČKOM JAVNOŠĆU U TRGOVINI"
Prilozi za suvremenu kulturu komuniciranja u maloprodaji
Prva naša knjiga koja pokriva važno područje odnosa trgovine i potrošačke javnosti. Osnovna poruka priručnika odnosi se na kulturu komuniciranja u trgovini te ponašanju prema kupcima-potrošačima i korisnicima usluga.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
|
|
|
Adam Charles Abbot
"DOBAR IMIDŽ"
&
Eduard Osredečki
HRVATSKA: STARI-NOVI BREND POD EUROPSKIM NEBOM
Sve o tome kako ostvariti pozitivnu poslovnu i osobnu sliku u odnosima s javnošću
Priručnik obrađuje temu imidža u području odnosa s javnošću. Autor A.C.Abbot sustavno razmatra ovaj predmet i uz znanstveni pristup daje slikovite i zanimljive primjere iz povijesti slučaja.
Drugi dio knjige, "HRVATSKA: Stari-novi brend pod europskim nebom", je nezavisni dodatak u posrednoj vezi s pojmom imidž. Autor prolazi kroz najvažnije epohe hrvatske povijesti - od kneza Trpimira do naših dana i na lako shvatljiv način obrazlaže kako se hrvatski brend čuvao, branio i ostvarivao svoj legitimitet u povijesno-pravnoj osobi Hrvatskog sabora.
Opširnije
o knjizi...
|
|
|
|
 |
DODATNO - RAZNO
"HRVATSKE NARODNE JUNAČKE PJESME starijih razdoblja"
Rijetko divot-izdanje iz biblioteke Slavenska baština u nakladi Hrvatskog štamparskog društva gradišćanskih Hrvata iz Željeznog (Eisenstadta)
Ovo posebno izdanje namijenjeno je svakome tko se želi obavijestiti o autentičnosti izvorne hrvatske epike u kontekstu stvarnih povijesnih zbivanja uz imena najvećih hrvatskih junaka. Herojska povijest našeg naroda, uz izbor najljepših epskih ostvarenja u našim junačkim pjesmama iz davnih vremena.
Opširnije
o knjizi... |
|
|
|
|
|
Copyright
© EDO d.o.o., Samobor 2008. All
rights reserved.
Autorska prava © EDO d.o.o., Samobor 2008. Sva prava pridržana.
|