N A K L A D A

 

KNJIGE “EDO”

• Poslovni priručnici Naklade EDO za posao, dom i školu • POPUST do 600,00 kn

       
    UVOD    
    O VAŠEM NAKLADNIKU  
    NAŠA IZDANJA  
   

1

POSLOVNO KOMUNICIRANJE & POSLOVNI BONTON  
 

2

101 SAVJET U T. I U. POSLOVANJU  
 

3

Novi SUVREMENI BONTON  
 

4

MARKETING GERILA  
 

5

SVE ŠTO PODUZETNIK TREBA ZNATI  
 

6

MARKETING iz dana u dan  
 

7

ODNOSI S JAVNOŠĆU  
 

8

POSLOVNA TAJNICA  
 

9

KAKO SE (SAMO) ZAPOSLITI  
 

10

UMIJEĆE TELEFONIRANJA & TELEMARKETING  
 

11

ODNOSI S POTROŠAČKOM JAVNOŠĆU U TRGOVINI  
 

12

DOBAR IMIDŽ  
 

HRVATSKE NARODNE JUNAČKE PJESME  
    KAKO NARUČITI  
    KONTAKT  
    EDO SEMINARI  
     

Eduard Osredečki  

"ODNOSI S POTROŠAČKOM JAVNOŠĆU U TRGOVINI"

Prilozi za suvremenu kulturu komuniciranja u maloprodaji

O KNJIZI: Prva naša knjiga koja pokriva važno područje odnosa trgovine i potrošačke javnosti. Osnovna poruka priručnika odnosi se na kulturu komuniciranja u trgovini te ponašanju prema kupcima-potrošačima i korisnicima usluga. Priručnik je napisan za sve one koji djeluju u trgovačkom poslovanju, kao i suvremene potrošače, te jednostavnim jezikom objašnjava aktualne pojave i rješavanje problema u našoj Maloj i Velikoj trgovini, te internetskom trgovanju itd. Koristan savjetnik s konkretnim uputama za svako trgovačko poduzetništvo. (Priručnik je recenzirala mr. sc. Vlasta Kroflin Fišer)

 

Format 14 X 20 cm

Ukupno stranica 222

 

CIJENA: 149,00 kuna (PDV uračunat)

Copyright © Eduard Osredečki  • Objavljivanje ove knjige u cijelosti ili dijelovima putem tiska, radija, televizije, interneta, ili na bilo koji drugi način, dopušteno je, u skladu sa Zakonom o autorskom pravu i međunarodnim pravom zaštite intelektualnog vlasništva, isključivo uz pismeno odobrenje autora – nositelja autorskog prava.

SADRŽAJ

. PREDGOVOR: ZAŠTO SE BAVITE TRGOVINOM
. Što sve utječe na odnose s potrošačkom javnošću
. ŠTO KUPAC STVARNO ŽELI
. O nekim (de)motivacijama kupovanja: od praktičnih rješenja do zadovoljnih potrošača
. OPĆI DOJAM
. Neke uljudbene "formule" u verbalnom i neverbalnom dodiru s kupcima
. JE LI KUPAC (BAŠ) UVIJEK U PRAVU
. Sukladnost marketinških aktivnosti u odnosima s općom i ciljanom potrošačkom javnošću
. PRAVILNIK ETIČKOG PONAŠANJA
. Prateća izravna i neizravna promidžba
. KAKO IZBJEĆI NESPORAZUME
. Odnosi s dobavljačima
. MEĐUSOBNI ODNOS LOKACIJE I PUBLIKE
. Rad nedjeljom i slično: DA ili NE?
. SAŽETAK (Upoznaj svoga kupca kao samoga sebe, O nekim zamkama neosobne prodaje, Kupujte naše ili kupujte povoljno i kvalitetno?, Što istraživati, Na pragu futurističkog konzumerizma, Neke odrednice pozitivne globalizacije i sl...

na početak stranice početak stranice

 

 

Copyright © EDO d.o.o., Samobor 2008. All rights reserved.
Autorska prava © EDO d.o.o., Samobor 2008. Sva prava pridržana.